Sunday, July 25, 2010

Incercarea unei zile...



      O  raza de  lumina  imi  bate  printre  jaluzele strapungindu-mi  pleoapa  printr-o sensibilizare a nervatiilor  oculare dindu-mi de  inteles ca  din nou e  timpul  unei  noi  zile. E  inceputul unei  zile  in  care imprevizibilul  isi  face  rostul dar   expresia de “a  trai  frumos”   imi  suna in   gind si  ma  face sa   visez deja  cu  ochii  deschisi in  realiile  acestui  nou  inceput.
    Absenta oamenilor  dragi  isi  face  jocul  si  numi ramine  doar  sa  ma limitez  la  limitele  unei  lumi  spirituale ,a credintei care-si are  temeliile   din trecut  si  care  ma face   sa  merg inainte, unde  pasii  sunt   tot  mai grei si  dealul   tot mai  mare. Gasesc  in  biserica sufletului un  gol care    imi  creaza  discomfortul si  care  ma  face  sa  ma indoiesc  in  unele  lucruri care  s e intimpla  in  acest  epicentru  al  universului numit pamint. Simt o deschidere  si o  chemare  catre ceva  sacru  dar  nu reusesc  sa  ma  descend si   gindurile-mi  fug  iarasi  undeva   hat departe si iarasi incerc sa  ma regasesc  intr-un  spatiu strain ,haotic si  de   neconceput ca  valori in propriile  simtiri si in  propriile  intentii….
    Nu-mi ramine  sa cred si  cred ca  “ a trai frumos” e insasi esenta unei  clipe   zilnice  mixata  cu  un  pic  de  suflet  si   ca aperitiv  folosind o  picatura de  iubire. De  iubire de  tot  ce   e in  jurul  nostru lasind in  umbra  nepasarea  si   agonia dupa  falsuri. De  fiece data  simt  ca ceva  nu-mi  ajunge si  nu  stiu  ce ,  saaauu poate  stiu dar  nu  sunt   sigur de ce  vreau????
    Se  face   noapte  in  scinteile  unor  fulgere in  interiorul  unor  uriasi  nori plumburii ce   poarta si  arata imaginea unei  zile  deja spulberate….

No comments:

Post a Comment